2016. 05. 22.

Tizenegyedik fejezet - Piszkálódás

Max

Elaludt, de egy cseppet sem bánom. Finom kókusz- vanillia illata megcsapja az orromat. Kezeim a derekát szorítják, feje a vállamon támaszkodik, az ő kezei az ölébe hullva, lábai pedig valami gyorsabb ritmust játszanak. Fura, nyugodtnak néz ki, mégis gyors ritmus megy a lábaiban, na mindegy.
Olyan sebezhetőnek néz ki, és az jut eszembe, hogy mind ez konkrétan miattam van, de nem tudom mért. Aztán az is eszembe jut, hogy vajon miért nem engedte először, hogy megöleljem, megnyugtassam. Mindegy, a lényeg, hogy most itt van. Valamit álmodik mert nagyon mocorog és egy picit eltorzult az arca.
Rázkódik a gép, az utaskísérők megkérnek, hogy kapcsoljuk be az öveinket, de nem akarom felébreszteni Elle-t, mégis felébred és ezt mondja:
- Szia!
- Szia!
- Mennyit aludtam? És hogy kerülök az öledbe?
- Kb. fél órát aludtál, és a felszállás után te jöttél ide.
- Az nem lehet, nem szoktam majdnem, de mégse idegen pasik ölébe üldögélni. Te húztál ide.
- De itt maradtál, vagyis szeretsz itt lenni.
- Hagyjál, most ébredtem fel.- és ezzel visszaül a saját helyére.
- Mi jár a fejedben?- érdeklődöm.
- Most per pillanat az, hogy mit válaszoljak, és az, hogy hogy jutott ez most eszedbe, ezeken kívül még vagy egy tucat gondolat cikázik a fejembe.
- Csak azért mert valami pörgős ritmust doboltál a lábaddal, és sokat mocorogtál.
- Most szívem szerint felháborodnék, hogy miért nézted ahogy alszom, de ez hülyeség, mert mi mást néznél, ha nem azt aki miatt nem tudsz mozogni se, meg elveszi tőled a teret.
- Jogos.- most veszem csak észre egy kicsit el is zsibbadt a lábam, de nem baj.- Szóval mit álmodtál ami miatt állításod szerint nem tudtam mozogni?
- Nem akarom elmondani. Viszont a The Mighty Fall jár a fejembe, úgyhogy lehet hogy annak az ütemét doboltam.
- Nem lehet, biztos. Motyogtad a szövegét.
- Ne már, csak szívatsz. Nem is.
- Nem szívatlak, hogy is volt ?“Ohh, I have a mighty fall in love.”- idézem, és látom, hogy elpirul, mire egy önelégült vigyor terül szét az arcomon.- Szerintem nem véletlen, hogy pont ezt énekelted. Lehet, hogy pont igaz rád. Ki is lehet a rajongásod tárgya? - Most tényleg szívatom, de ezt nem akartam kihagyni. Látszik rajta ő annyira nem élvezi, ettől még élvezetesebb lesz.
- Le lehet szállni rólam.
- Nem is vagyok rajtad, te voltál rajtam, sőt önként másztál rám. - Nem bírom abbahagyni szívatását, és a vigyorgást.
- Dehogy másztam rád, minek nézel te engem? Költői kérdés volt, nem akarom tudni a választ.
- Pedig helyhiány miatt csak mászva lehet beülni valakinek az ölébe egy repülőn.
- Az agyamra mész. Hogy van az, hogy egyszer jófej, egyszer pedig egy kibírhatatlan segg vagy? - forgatja a szemeit.
- Helyzettől függ.
- Oké, viszont soha ne tárgyiasíts egy embert! Főleg ne egy nőt!
- Igenis tanárnő.- hülyülök tovább, mire kapok rövid időn belül egy másik zsibit a vállamba.
- Auu, ez fáj.- tettetem, mire felnevet.- Szóval ki a kiszemelt célpont?
- Senki.
- A-a, kétlem hogy csak úgy énekelnél egy ilyen számot, amikor valaki ölébe ülsz.
- Muszáj mindig emlékeztetned arra, hogy az öledben aludtam???
- Aha. - vigyorgok tovább.- Szóval én jártam a fejedben?
- Nem. Senki nincs. Csak szeretem ezt a számot. - Imádom amikor emberek nem is tudják, de elég hasznos infókat osztanak meg magukról. Például most már tudom, hogy Elle szingli a javából, és nem is tetszik neki senki- állítólag.
- Ajj, pedig már reménykedtem, hogy én vagyok az.
- Én meg azt reméltem, ma fogom megismerni a gyerekeim apját. Hát ezek szerint mindkettőnknek csalódnia kellett. Törődj bele.- kontrázik, mire én nevetek fel.
- Szegény Elle! Milyen kár, hogy nem segíthetek...

Fall Out Boy - Mighty Fall: https://www.youtube.com/watch?v=xGPAv1Hq2-g

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése