2016. 04. 12.

Hatodik fejezet - Egy- két dolog a focirajongóról

Max

Hihetetlen, hogy egy lányt érdekelheti a foci, persze miért ne érdekelhetné? Még vagy egy fél órán keresztül kérdezget, és tényleg nem udvariasságból, mert konkrétan vigyorog, na jó nem, csak mosolyog, de az is valami.
- Nézted a Super Bowl*-t? - Kérdezem tőle.
*Fő NFL bajnokság, minden év februárjában rendezik, és annyira népszerű esemény, hogy kisebb fajta  nemzeti ünnep az USA-ban.
- Persze, attól fogva szeretem a Carolina Panthers-t.
- De a Denver Broncos nyert.
- Tudom.
- Ja, te ilyen veszteseket sajnáló, és azért azt szerető lány vagy?
- Nem. Azért szeretem őket, mert jól játszanak, és lehet, hogy ez hülyén fog hangzani, de konkrétan belezúgtam Cam Newton mosolyába. - Vallja be, mire felnevetek. Jó, hogy ilyeneket is elmond nekem, ez azt jelenti, hogy valamennyire megbízik bennem, vagy csak simán kicsúszott a száján.
cam newton.jpg
- Nem csodálkozom, már én is megfigyeltem azt a mosolyt.
- És te melyik csapatnak szurkoltál?
- A Denvernek. Szerintem megérdemelte Peyton Manning a győzelmet mielőtt visszavonult volna. Hagyjuk, szerintem ebből lesznek még viták, úgyhogy készülj fel!
- Elfogadom a kihívást! - Nézett egyenesen a szemembe.
- Elég lesz ennyit az én sportomról. Te sportolsz valamit?
- Táncolok, meg néha jógázok.
- Milyen tánc? - Elképzelem ahogy, mondjuk keringőzik és rajtam akar gyakorolni átfogva a derekamat, hozzám simulva… aztán egyszer csak azon kapom magam, hogy valami egész más táncosnak képzelem el, amihez elég kevés ruha kell... Ööö… Pasiból vagyok, na, tessék elnézni.
- Látom az arcodon, hogy most valami mocskos táncosnak képzelsz el. Úgyhogy ezt most mondom, ne is gondolj ilyenre. Kortárs/modern táncolok, és majd szeretnék sokféle táncot kipróbálni még, például társas tánc, amihez kell egy partner. Meg szeretnék megint elkezdeni akrobatikázni, kezdenek nem használódni azok az izmok. Most csak ez a modern tánc van. És itt megint figyelmeztetlek, hogy ne gondolj semmi “tvörk” félére. Fúj, ki nem állhatom azokat a táncnak nem nevezhető mozdulatokat. Sokkal inkább úgy mondanám, hogy “megmutatom milyen perverz gondolatokat lehet kihozni egy mozdulat sorból, és, hogy milyen baszott jól tudom rázni azt a hegynyi seggemet”, vagy van egy rövidebb megnevezés is:”szex tánc”. Nem, és szerintem nagyon el van valaki tévedve, ha ezt táncnak meri nevezni. Brrr. - Borzongott meg végül a kirohanása után, a hatás kedvéért. Ezzel tényleg minden perverz gondolatomat kiűzte a fejemből, amit annyira nem is bánok, mert így mondva tényleg elég rosszul hangzik ez.
- Ezt most nagyon lényegre törően és őszintén elmondtad.
- Komolyan is gondolom, ahogy a sportolást is. Igyekszem minden nap táncolni, és egészségesen étkezni. Csak így tudom fitten tartani magam.
Ezt muszáj leellenőriznem, ezért végig futtattom rajta a szemem. Látszik, hogy nem sok súly fölösleg van rajta, de nem csont és bőr. Nem csak igyekszik, sikerül is neki.
- És a jóga az komoly?
- Nem veszem véresen komolyan, tehát mondjuk nem mindenféle bió kaján élek, csak azért csinálom mert segít koncentrálni, erősnek lenni, egyenes háttal menni, meg ilyenek.
- Aha. Érdekes. Majd mutatsz egy- két gyakorlatot?
- Tuti azért mondod, mert a jógában vannak olyan tartások, amik bámulásra adnak engedélyt, úgyhogy ne is álmodj róla, perverzkém!
- Nem vagyok perverz…
- Mint ahogy beképzelt sem vagy?
- Ne szakíts félbe! ...csak vannak perverz gondolataim. Van különbség.






Az egész utat végig beszélgetjük és kérdezgetjük egymást. Oké vallatjuk egymást. Megtudtam, nagyon szeret olvasni, mindig az aktuális könyve a kedvence, ami most a Cinder és Ella. Szeret zenét hallgatni, táncolni, filmet nézni, sütit sütni (itt magamban megjegyeztem nem látszik az alakján, mintha nem is magának sütné, ja meg azt is, hogy egyáltalán nem illik  a stílusához). Szeretné kipróbálni az extrém sportokat, de még nem elég idős, hozzá meg nem is engedik a szülei - itt hozzá tette, hogy a szülei véleményét pont leszarja, de kénytelen elviselni, mert még nem felnőtt -, ezen kívül egyszer focizni is akar. Van három olyan csapat amit viszonylag a kedvence és, ha játszanak akkor nekik szurkol. Ezek a  New England Patriots, a Green-Bay Packers, - de nem fog soha olyan idétlen sajt alakú sapkát felvenni - és a Carolina Pathers. Szereti a fiús dolgokat, de smink meg a divat hidegen hagyja, itt most őt idézem: ”Na jó, szoktam sminkelni magam, meg festem a körmeimet, de nem mániákusan, csak ha úgy adja a helyzet, vagy ha úgy akarom. Nekem aztán senki nem fogja megmondani, hogy sminkeljem magam -e, vagy sem, azt meg pláne nem, hogy hogyan tegyem! A divat meg még annyira sem érdekel, hogy kövessem.”
A fiúsakat amúgy a tesójának köszönheti, sok időt töltött vele. Itt kijelentette, hogy nem kéne így meghatározni a dolgokat, hogy lányos vagy fiús, mert miért ne érdekelhetné egy lányt a sportok, vagy a programozás? Vagy miért kell rögtön melegnek nézni azt a fiút akit érdekel mondjuk a divat, vagy nem szereti az európai focit?
Felnőtt korában, pedig táncos, programozó, pszichológus, vagy ez mind szeretne lenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése